حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده
سرخط خبرها

وزیر ارشاد: ثبت‌نام ۷۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال| همه در حوزه حجاب کم‌کاری کردیم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۹۹۵۱
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
وزیر ارشاد: ثبت‌نام ۷۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال| همه در حوزه حجاب کم‌کاری کردیم+ فیلم
وزیر ارشاد گفت: تعداد فیلم‌های جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به وجود چهار هزار کتابخانه در کشور گفت: به‌دنبال ساخت و گسترش کتابخانه مرکزی در تمامی مراکز استان‌ها هستیم.  در یک سال اخیر تعداد مشترکان در کتابخانه‌های عمومی از ۷۰۰ هزار نفر به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه گفت: امسال ۷۵ فیلم در این جشنواره ثبت نام کردند در حالی که سال گذشته ۷۰ فیلم ثبت نام کرده بودند. همچنین تعداد متقاضی بخش بین المللی جشنواره فجر بیش از ۵۰۰ اثر بوده است.

وزیر ارشاد درباره لیست منتشر شده از خبرنگاران اعزامی به جام‌جهانی قطر اضافه کرد: رویداد جام‌جهانی رویداد مهمی است و رسانه‌ها خبرنگارانی را معرفی کرده بودند که توانایی بازتاب دادن اخبار سیاسی و اجتماعی این رویداد را داشته باشند. ما با شفافیت کامل عمل کرده و لیست را منتشر کردیم. اعزام مسئولان وزارتخانه کاملاً ممنوع بود.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات این وزارتخانه در حوزه حجاب و عفاف نیز گفت:‌ در سالیان قبل در حوزه حجاب کم‌کاری شده و حل آن زمان‌بر است.

وزیر ارشاد از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه پوشاک اسلامی و ایرانی در آینده نزدیک خبر داد و با بیان اینکه آیین نامه نظارت بر پوشاک را صادر کردیم، اظهار داشت: از دی ماه به مدت دو ماه نمایشگاه بزرگی را در مصلای برای عرضه پوشاک مناسب بانوان را داریم. مردم ایران، چون عفیف هستند باید در جامعه فضای استفاده از پوشش مناسب را برای آن‌ها فراهم کنیم که داریم کمک می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->